G. KARAER Et Al. , "Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarının Fen Laboratuvarı Dersine Etkisinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2016
KARAER, G. Et Al. 2016. Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarının Fen Laboratuvarı Dersine Etkisinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey).
KARAER, G., KARADEMİR, E., & TEZEL, Ö., (2016). Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarının Fen Laboratuvarı Dersine Etkisinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi . 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey
KARAER, GAMZE, ERSİN KARADEMİR, And ÖZDEN TEZEL. "Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarının Fen Laboratuvarı Dersine Etkisinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2016
KARAER, GAMZE Et Al. "Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarının Fen Laboratuvarı Dersine Etkisinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2016
KARAER, G. KARADEMİR, E. And TEZEL, Ö. (2016) . "Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarının Fen Laboratuvarı Dersine Etkisinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GAMZE KARAER Et Al. }, title={Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarının Fen Laboratuvarı Dersine Etkisinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, congress name={12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2016}}