A. ARI And E. AKDAĞ KURNAZ, "Dönüştürücü Öğrenme Modeline Dayalı Geliştirilen Etkinlikler ile İngilizce Eğitimi alan Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri," Turkish Journal of Primary Education , vol.4, no.2, pp.57-71, 2019
ARI, A. And AKDAĞ KURNAZ, E. 2019. Dönüştürücü Öğrenme Modeline Dayalı Geliştirilen Etkinlikler ile İngilizce Eğitimi alan Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri. Turkish Journal of Primary Education , vol.4, no.2 , 57-71.
ARI, A., & AKDAĞ KURNAZ, E., (2019). Dönüştürücü Öğrenme Modeline Dayalı Geliştirilen Etkinlikler ile İngilizce Eğitimi alan Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri. Turkish Journal of Primary Education , vol.4, no.2, 57-71.
ARI, ASIM, And EREN AKDAĞ KURNAZ. "Dönüştürücü Öğrenme Modeline Dayalı Geliştirilen Etkinlikler ile İngilizce Eğitimi alan Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri," Turkish Journal of Primary Education , vol.4, no.2, 57-71, 2019
ARI, ASIM And AKDAĞ KURNAZ, EREN A. . "Dönüştürücü Öğrenme Modeline Dayalı Geliştirilen Etkinlikler ile İngilizce Eğitimi alan Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri." Turkish Journal of Primary Education , vol.4, no.2, pp.57-71, 2019
ARI, A. And AKDAĞ KURNAZ, E. (2019) . "Dönüştürücü Öğrenme Modeline Dayalı Geliştirilen Etkinlikler ile İngilizce Eğitimi alan Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri." Turkish Journal of Primary Education , vol.4, no.2, pp.57-71.
@article{article, author={ASIM ARI And author={EREN AKDAĞ KURNAZ}, title={Dönüştürücü Öğrenme Modeline Dayalı Geliştirilen Etkinlikler ile İngilizce Eğitimi alan Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri}, journal={Turkish Journal of Primary Education}, year=2019, pages={57-71} }