H. GÜRBÜZ Et Al. , "Bilboard Reklamlarının Tüketicilerin Satın Alma Kararına Etkileri," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.1, pp.181-210, 2009
GÜRBÜZ, H. Et Al. 2009. Bilboard Reklamlarının Tüketicilerin Satın Alma Kararına Etkileri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.1 , 181-210.
GÜRBÜZ, H., Gültekin, Ö., & ÖZMEN, M., (2009). Bilboard Reklamlarının Tüketicilerin Satın Alma Kararına Etkileri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.1, 181-210.
GÜRBÜZ, HÜSEYİN, Özlem Gültekin, And MÜJDAT ÖZMEN. "Bilboard Reklamlarının Tüketicilerin Satın Alma Kararına Etkileri," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.1, 181-210, 2009
GÜRBÜZ, HÜSEYİN Et Al. "Bilboard Reklamlarının Tüketicilerin Satın Alma Kararına Etkileri." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.1, pp.181-210, 2009
GÜRBÜZ, H. Gültekin, Ö. And ÖZMEN, M. (2009) . "Bilboard Reklamlarının Tüketicilerin Satın Alma Kararına Etkileri." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.1, pp.181-210.
@article{article, author={HÜSEYİN GÜRBÜZ Et Al. }, title={Bilboard Reklamlarının Tüketicilerin Satın Alma Kararına Etkileri}, journal={Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={181-210} }