E. ARI And V. YILMAZ, "Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Şehir Marka Algısını Etkileyen Faktörlerin Araştırılması," Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.3, pp.412-424, 2019
ARI, E. And YILMAZ, V. 2019. Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Şehir Marka Algısını Etkileyen Faktörlerin Araştırılması. Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.3 , 412-424.
ARI, E., & YILMAZ, V., (2019). Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Şehir Marka Algısını Etkileyen Faktörlerin Araştırılması. Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.3, 412-424.
ARI, ERKAN, And VEYSEL YILMAZ. "Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Şehir Marka Algısını Etkileyen Faktörlerin Araştırılması," Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.3, 412-424, 2019
ARI, ERKAN And YILMAZ, VEYSEL. "Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Şehir Marka Algısını Etkileyen Faktörlerin Araştırılması." Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.3, pp.412-424, 2019
ARI, E. And YILMAZ, V. (2019) . "Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Şehir Marka Algısını Etkileyen Faktörlerin Araştırılması." Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.3, pp.412-424.
@article{article, author={ERKAN ARI And author={VEYSEL YILMAZ}, title={Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Şehir Marka Algısını Etkileyen Faktörlerin Araştırılması}, journal={Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={412-424} }