S. ERTUĞRUL And H. S. KİMZAN, "Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü," In Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar , Ankara: İksad Yayınevi, 2022, pp.191-210.
ERTUĞRUL, S. And KİMZAN, H. S. Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü. 2022. In Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar , İksad Yayınevi, Ankara, 191-210.
ERTUĞRUL, S., & KİMZAN, H. S., (2022). Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü. Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar (pp.191-210), Ankara: İksad Yayınevi.
ERTUĞRUL, SELİZ, And HALİL SEMİH KİMZAN. "Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü." In Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar , 191-210. Ankara: İksad Yayınevi, 2022
ERTUĞRUL, SELİZ And KİMZAN, HALİL S. . "Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü." Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar , İksad Yayınevi, 2022, pp.191-210.
ERTUĞRUL, S. And KİMZAN, H. S. (2022) "Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü", Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar . Ankara: İksad Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SELİZ ERTUĞRUL And author ={HALİL SEMİH KİMZAN}, chaptertitle={Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü}, booktitle={ Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar}, publisher={İksad Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }