Ö. TORLAK Et Al. , "Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.12, pp.1-20, 2013
TORLAK, Ö. Et Al. 2013. Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.12 , 1-20.
TORLAK, Ö., DOĞAN, V., & ÖZKARA, B. Y., (2013). Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.12, 1-20.
TORLAK, ÖMER, VOLKAN DOĞAN, And BEHÇET YALIN ÖZKARA. "Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.12, 1-20, 2013
TORLAK, ÖMER Et Al. "Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.12, pp.1-20, 2013
TORLAK, Ö. DOĞAN, V. And ÖZKARA, B. Y. (2013) . "Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.12, pp.1-20.
@article{article, author={ÖMER TORLAK Et Al. }, title={Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2013, pages={1-20} }