H. ANILAN And V. TOPTAŞ, "İlköğretim birinci kademe öğretmenlerine göre ilk okuma yazma öğretiminde en etkili metot hangisidir," 3. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , vol.1, Adana, Turkey, pp.265-270, 1997
ANILAN, H. And TOPTAŞ, V. 1997. İlköğretim birinci kademe öğretmenlerine göre ilk okuma yazma öğretiminde en etkili metot hangisidir. 3. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Adana, Turkey), 265-270.
ANILAN, H., & TOPTAŞ, V., (1997). İlköğretim birinci kademe öğretmenlerine göre ilk okuma yazma öğretiminde en etkili metot hangisidir . 3. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (pp.265-270). Adana, Turkey
ANILAN, HÜSEYİN, And VELİ TOPTAŞ. "İlköğretim birinci kademe öğretmenlerine göre ilk okuma yazma öğretiminde en etkili metot hangisidir," 3. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Adana, Turkey, 1997
ANILAN, HÜSEYİN And TOPTAŞ, VELİ. "İlköğretim birinci kademe öğretmenlerine göre ilk okuma yazma öğretiminde en etkili metot hangisidir." 3. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Adana, Turkey, pp.265-270, 1997
ANILAN, H. And TOPTAŞ, V. (1997) . "İlköğretim birinci kademe öğretmenlerine göre ilk okuma yazma öğretiminde en etkili metot hangisidir." 3. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Adana, Turkey, pp.265-270.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HÜSEYİN ANILAN And author={VELİ TOPTAŞ}, title={İlköğretim birinci kademe öğretmenlerine göre ilk okuma yazma öğretiminde en etkili metot hangisidir}, congress name={3. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu}, city={Adana}, country={Turkey}, year={1997}, pages={265-270} }