Citation Formats
Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Dinleme Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. KIVRAK And P. GİRMEN, "Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Dinleme Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine Etkisi," Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.4, pp.325-343, 2020

KIVRAK, S. And GİRMEN, P. 2020. Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Dinleme Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine Etkisi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.4 , 325-343.

KIVRAK, S., & GİRMEN, P., (2020). Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Dinleme Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine Etkisi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.4, 325-343.

KIVRAK, SEDA, And PINAR GİRMEN. "Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Dinleme Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine Etkisi," Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.4, 325-343, 2020

KIVRAK, SEDA And GİRMEN, PINAR. "Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Dinleme Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine Etkisi." Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.4, pp.325-343, 2020

KIVRAK, S. And GİRMEN, P. (2020) . "Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Dinleme Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine Etkisi." Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.4, pp.325-343.

@article{article, author={SEDA KIVRAK And author={PINAR GİRMEN}, title={Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Dinleme Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine Etkisi}, journal={Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={325-343} }