C. UZKURT And H. S. KİMZAN, "Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, pp.71-82, 2011
UZKURT, C. And KİMZAN, H. S. 2011. Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8 , 71-82.
UZKURT, C., & KİMZAN, H. S., (2011). Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, 71-82.
UZKURT, CEVAHİR, And HALİL SEMİH KİMZAN. "Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, 71-82, 2011
UZKURT, CEVAHİR And KİMZAN, HALİL S. . "Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, pp.71-82, 2011
UZKURT, C. And KİMZAN, H. S. (2011) . "Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, pp.71-82.
@article{article, author={CEVAHİR UZKURT And author={HALİL SEMİH KİMZAN}, title={Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={71-82} }