K. YENİLMEZ And C. UYGAN, "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Bağlamında Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.283-292, 2015
YENİLMEZ, K. And UYGAN, C. 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Bağlamında Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 283-292.
YENİLMEZ, K., & UYGAN, C., (2015). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Bağlamında Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 283-292.
YENİLMEZ, KÜRŞAT, And CANDAŞ UYGAN. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Bağlamında Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 283-292, 2015
YENİLMEZ, KÜRŞAT And UYGAN, CANDAŞ. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Bağlamında Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.283-292, 2015
YENİLMEZ, K. And UYGAN, C. (2015) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Bağlamında Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.283-292.
@article{article, author={KÜRŞAT YENİLMEZ And author={CANDAŞ UYGAN}, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Bağlamında Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={283-292} }