F. Çeker And E. EV ÇİMEN, "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Problem Kurma Stratejilerine İlişkin Görüşleri," Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , vol.2, no.1, pp.44-66, 2017
Çeker, F. And EV ÇİMEN, E. 2017. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Problem Kurma Stratejilerine İlişkin Görüşleri. Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , vol.2, no.1 , 44-66.
Çeker, F., & EV ÇİMEN, E., (2017). Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Problem Kurma Stratejilerine İlişkin Görüşleri. Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , vol.2, no.1, 44-66.
Çeker, Faysal, And EMRE EV ÇİMEN. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Problem Kurma Stratejilerine İlişkin Görüşleri," Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , vol.2, no.1, 44-66, 2017
Çeker, Faysal And EV ÇİMEN, EMRE E. . "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Problem Kurma Stratejilerine İlişkin Görüşleri." Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , vol.2, no.1, pp.44-66, 2017
Çeker, F. And EV ÇİMEN, E. (2017) . "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Problem Kurma Stratejilerine İlişkin Görüşleri." Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , vol.2, no.1, pp.44-66.
@article{article, author={Faysal Çeker And author={EMRE EV ÇİMEN}, title={Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Problem Kurma Stratejilerine İlişkin Görüşleri}, journal={Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={44-66} }