N. Yarmacı Güvenç Et Al. , "Impression management strategies on Instagram: The case of MasterChef and Sef Akademi," In Daha iyi bir dünya için turizm , Florida: USF M3 Publishing, 2022, pp.1-16.
Yarmacı Güvenç, N. Et Al. Impression management strategies on Instagram: The case of MasterChef and Sef Akademi. 2022. In Daha iyi bir dünya için turizm , USF M3 Publishing, Florida, 1-16.
Yarmacı Güvenç, N., Köz, E. N., & Timur, B., (2022). Impression management strategies on Instagram: The case of MasterChef and Sef Akademi. Daha iyi bir dünya için turizm (pp.1-16), Florida: USF M3 Publishing.
Yarmacı Güvenç, Nihan, Ela Nazlı Köz, And BEYBALA TİMUR. "Impression management strategies on Instagram: The case of MasterChef and Sef Akademi." In Daha iyi bir dünya için turizm , 1-16. Florida: USF M3 Publishing, 2022
Yarmacı Güvenç, Nihan Y. Et Al. "Impression management strategies on Instagram: The case of MasterChef and Sef Akademi." Daha iyi bir dünya için turizm , USF M3 Publishing, 2022, pp.1-16.
Yarmacı Güvenç, N. Köz, E. N. And Timur, B. (2022) "Impression management strategies on Instagram: The case of MasterChef and Sef Akademi", Daha iyi bir dünya için turizm . Florida: USF M3 Publishing.
@bookchapter{bookchapter, author ={Nihan Yarmacı Güvenç Et Al. }, chaptertitle={Impression management strategies on Instagram: The case of MasterChef and Sef Akademi}, booktitle={ Daha iyi bir dünya için turizm}, publisher={USF M3 Publishing}, city={Florida},year={2022} }