C. Yaman Et Al. , "Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği ile Ölçülmesi ve Bağlam Etkisi," JOURNAL OF LIFE ECONOMICS , vol.5, no.4, pp.221-232, 2018
Yaman, C. Et Al. 2018. Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği ile Ölçülmesi ve Bağlam Etkisi. JOURNAL OF LIFE ECONOMICS , vol.5, no.4 , 221-232.
Yaman, C., Tomris Küçün, N., GÜNGÖR, S., & EROĞLU, S., (2018). Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği ile Ölçülmesi ve Bağlam Etkisi. JOURNAL OF LIFE ECONOMICS , vol.5, no.4, 221-232.
Yaman, Can Et Al. "Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği ile Ölçülmesi ve Bağlam Etkisi," JOURNAL OF LIFE ECONOMICS , vol.5, no.4, 221-232, 2018
Yaman, Can Et Al. "Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği ile Ölçülmesi ve Bağlam Etkisi." JOURNAL OF LIFE ECONOMICS , vol.5, no.4, pp.221-232, 2018
Yaman, C. Et Al. (2018) . "Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği ile Ölçülmesi ve Bağlam Etkisi." JOURNAL OF LIFE ECONOMICS , vol.5, no.4, pp.221-232.
@article{article, author={Can Yaman Et Al. }, title={Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği ile Ölçülmesi ve Bağlam Etkisi}, journal={JOURNAL OF LIFE ECONOMICS}, year=2018, pages={221-232} }