A. SARITAŞ, "Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi," SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH , vol.3, no.2, pp.241-253, 2024
SARITAŞ, A. 2024. Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi. SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH , vol.3, no.2 , 241-253.
SARITAŞ, A., (2024). Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi. SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH , vol.3, no.2, 241-253.
SARITAŞ, AYŞE. "Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi," SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH , vol.3, no.2, 241-253, 2024
SARITAŞ, AYŞE. "Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi." SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH , vol.3, no.2, pp.241-253, 2024
SARITAŞ, A. (2024) . "Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi." SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH , vol.3, no.2, pp.241-253.
@article{article, author={AYŞE SARITAŞ}, title={Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH}, year=2024, pages={241-253} }