V. DOĞAN And B. Y. ÖZKARA, "İnternet Ortamında Markaya Güvenin Online Markaların İmajı Üzerindeki Rolü," İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.4, no.2, pp.5-20, 2013
DOĞAN, V. And ÖZKARA, B. Y. 2013. İnternet Ortamında Markaya Güvenin Online Markaların İmajı Üzerindeki Rolü. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.4, no.2 , 5-20.
DOĞAN, V., & ÖZKARA, B. Y., (2013). İnternet Ortamında Markaya Güvenin Online Markaların İmajı Üzerindeki Rolü. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.4, no.2, 5-20.
DOĞAN, VOLKAN, And BEHÇET YALIN ÖZKARA. "İnternet Ortamında Markaya Güvenin Online Markaların İmajı Üzerindeki Rolü," İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.4, no.2, 5-20, 2013
DOĞAN, VOLKAN And ÖZKARA, BEHÇET Y. . "İnternet Ortamında Markaya Güvenin Online Markaların İmajı Üzerindeki Rolü." İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.4, no.2, pp.5-20, 2013
DOĞAN, V. And ÖZKARA, B. Y. (2013) . "İnternet Ortamında Markaya Güvenin Online Markaların İmajı Üzerindeki Rolü." İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.4, no.2, pp.5-20.
@article{article, author={VOLKAN DOĞAN And author={BEHÇET YALIN ÖZKARA}, title={İnternet Ortamında Markaya Güvenin Online Markaların İmajı Üzerindeki Rolü}, journal={İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi}, year=2013, pages={5-20} }