Ö. TÜRK And E. EV ÇİMEN, "Matematik Öğretmen Adaylarının Beceri Temelli Etkinlik Geliştirmede Kullanılan Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeline Yönelik Görüşleri," Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi (DIJITED) , vol.1, no.2, pp.92-109, 2022
TÜRK, Ö. And EV ÇİMEN, E. 2022. Matematik Öğretmen Adaylarının Beceri Temelli Etkinlik Geliştirmede Kullanılan Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeline Yönelik Görüşleri. Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi (DIJITED) , vol.1, no.2 , 92-109.
TÜRK, Ö., & EV ÇİMEN, E., (2022). Matematik Öğretmen Adaylarının Beceri Temelli Etkinlik Geliştirmede Kullanılan Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeline Yönelik Görüşleri. Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi (DIJITED) , vol.1, no.2, 92-109.
TÜRK, ÖZGE, And EMRE EV ÇİMEN. "Matematik Öğretmen Adaylarının Beceri Temelli Etkinlik Geliştirmede Kullanılan Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeline Yönelik Görüşleri," Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi (DIJITED) , vol.1, no.2, 92-109, 2022
TÜRK, ÖZGE And EV ÇİMEN, EMRE E. . "Matematik Öğretmen Adaylarının Beceri Temelli Etkinlik Geliştirmede Kullanılan Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeline Yönelik Görüşleri." Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi (DIJITED) , vol.1, no.2, pp.92-109, 2022
TÜRK, Ö. And EV ÇİMEN, E. (2022) . "Matematik Öğretmen Adaylarının Beceri Temelli Etkinlik Geliştirmede Kullanılan Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeline Yönelik Görüşleri." Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi (DIJITED) , vol.1, no.2, pp.92-109.
@article{article, author={ÖZGE TÜRK And author={EMRE EV ÇİMEN}, title={Matematik Öğretmen Adaylarının Beceri Temelli Etkinlik Geliştirmede Kullanılan Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeline Yönelik Görüşleri}, journal={Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi (DIJITED)}, year=2022, pages={92-109} }