Y. MUMCU And H. S. KİMZAN, "Görsel Ürün Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisinin İncelenmesi," Eurasian BusinessEconomics Journal , vol.1, pp.503-512, 2016
MUMCU, Y. And KİMZAN, H. S. 2016. Görsel Ürün Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisinin İncelenmesi. Eurasian BusinessEconomics Journal , vol.1 , 503-512.
MUMCU, Y., & KİMZAN, H. S., (2016). Görsel Ürün Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisinin İncelenmesi. Eurasian BusinessEconomics Journal , vol.1, 503-512.
MUMCU, YİĞİT, And HALİL SEMİH KİMZAN. "Görsel Ürün Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisinin İncelenmesi," Eurasian BusinessEconomics Journal , vol.1, 503-512, 2016
MUMCU, YİĞİT And KİMZAN, HALİL S. . "Görsel Ürün Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisinin İncelenmesi." Eurasian BusinessEconomics Journal , vol.1, pp.503-512, 2016
MUMCU, Y. And KİMZAN, H. S. (2016) . "Görsel Ürün Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisinin İncelenmesi." Eurasian BusinessEconomics Journal , vol.1, pp.503-512.
@article{article, author={YİĞİT MUMCU And author={HALİL SEMİH KİMZAN}, title={Görsel Ürün Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisinin İncelenmesi}, journal={Eurasian BusinessEconomics Journal}, year=2016, pages={503-512} }