M. A. TİLTAY And T. DALGIÇ, "Marka Bağlılığına Göre Tüketici Tipolojileri: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Örneği," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.221-246, 2019
TİLTAY, M. A. And DALGIÇ, T. 2019. Marka Bağlılığına Göre Tüketici Tipolojileri: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Örneği. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2 , 221-246.
TİLTAY, M. A., & DALGIÇ, T., (2019). Marka Bağlılığına Göre Tüketici Tipolojileri: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Örneği. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2, 221-246.
TİLTAY, MUHAMMET, And TİMUÇİN DALGIÇ. "Marka Bağlılığına Göre Tüketici Tipolojileri: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Örneği," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2, 221-246, 2019
TİLTAY, MUHAMMET A. And DALGIÇ, TİMUÇİN. "Marka Bağlılığına Göre Tüketici Tipolojileri: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Örneği." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.221-246, 2019
TİLTAY, M. A. And DALGIÇ, T. (2019) . "Marka Bağlılığına Göre Tüketici Tipolojileri: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Örneği." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.221-246.
@article{article, author={MUHAMMET ALİ TİLTAY And author={TİMUÇİN DALGIÇ}, title={Marka Bağlılığına Göre Tüketici Tipolojileri: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Örneği}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2019, pages={221-246} }