O. C. YILMAZDOĞAN, "Sosyal medyanın pazarlama aracı olarak kullanımı 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinin yöneticileri üzerinde bir uygulama," VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi , Antalya, Turkey, pp.830-831, 2012
YILMAZDOĞAN, O. C. 2012. Sosyal medyanın pazarlama aracı olarak kullanımı 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinin yöneticileri üzerinde bir uygulama. VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi , (Antalya, Turkey), 830-831.
YILMAZDOĞAN, O. C., (2012). Sosyal medyanın pazarlama aracı olarak kullanımı 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinin yöneticileri üzerinde bir uygulama . VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi (pp.830-831). Antalya, Turkey
YILMAZDOĞAN, ORHAN. "Sosyal medyanın pazarlama aracı olarak kullanımı 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinin yöneticileri üzerinde bir uygulama," VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Turkey, 2012
YILMAZDOĞAN, ORHAN C. . "Sosyal medyanın pazarlama aracı olarak kullanımı 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinin yöneticileri üzerinde bir uygulama." VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi , Antalya, Turkey, pp.830-831, 2012
YILMAZDOĞAN, O. C. (2012) . "Sosyal medyanın pazarlama aracı olarak kullanımı 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinin yöneticileri üzerinde bir uygulama." VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi , Antalya, Turkey, pp.830-831.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ORHAN CAN YILMAZDOĞAN}, title={Sosyal medyanın pazarlama aracı olarak kullanımı 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinin yöneticileri üzerinde bir uygulama}, congress name={VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2012}, pages={830-831} }