M. KORKMAZ And H. ÖZEN, "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri," Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3, pp.191-212, 2019
KORKMAZ, M. And ÖZEN, H. 2019. Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3 , 191-212.
KORKMAZ, M., & ÖZEN, H., (2019). Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3, 191-212.
KORKMAZ, MURAT, And HAMİT ÖZEN. "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri," Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3, 191-212, 2019
KORKMAZ, MURAT And ÖZEN, HAMİT. "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri." Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3, pp.191-212, 2019
KORKMAZ, M. And ÖZEN, H. (2019) . "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri." Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3, pp.191-212.
@article{article, author={MURAT KORKMAZ And author={HAMİT ÖZEN}, title={Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri}, journal={Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={191-212} }