N. BAYINDIR Et Al. , "Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretimsel Becerilere İlişkin Beklentileri," Uşak üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.9, no.1, pp.79-88, 2016
BAYINDIR, N. Et Al. 2016. Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretimsel Becerilere İlişkin Beklentileri. Uşak üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.9, no.1 , 79-88.
BAYINDIR, N., ÇAVDAR, H., & GÖKÇE, M., (2016). Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretimsel Becerilere İlişkin Beklentileri. Uşak üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.9, no.1, 79-88.
BAYINDIR, NİDA, HÜSEYİN ÇAVDAR, And MEHMET GÖKÇE. "Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretimsel Becerilere İlişkin Beklentileri," Uşak üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.9, no.1, 79-88, 2016
BAYINDIR, NİDA Et Al. "Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretimsel Becerilere İlişkin Beklentileri." Uşak üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.9, no.1, pp.79-88, 2016
BAYINDIR, N. ÇAVDAR, H. And GÖKÇE, M. (2016) . "Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretimsel Becerilere İlişkin Beklentileri." Uşak üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.9, no.1, pp.79-88.
@article{article, author={NİDA BAYINDIR Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretimsel Becerilere İlişkin Beklentileri}, journal={Uşak üniversitesi sosyal bilimler dergisi}, year=2016, pages={79-88} }