K. Çoban And A. KURTULUŞ, "Web tabanlı dönüşüm geometrisi oyunlarının öğrencilerin dönüşüm geometrisi düzeylerine etkisi," EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.7, no.14, pp.19-36, 2016
Çoban, K. And KURTULUŞ, A. 2016. Web tabanlı dönüşüm geometrisi oyunlarının öğrencilerin dönüşüm geometrisi düzeylerine etkisi. EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.7, no.14 , 19-36.
Çoban, K., & KURTULUŞ, A., (2016). Web tabanlı dönüşüm geometrisi oyunlarının öğrencilerin dönüşüm geometrisi düzeylerine etkisi. EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.7, no.14, 19-36.
Çoban, Kerem, And AYTAÇ KURTULUŞ. "Web tabanlı dönüşüm geometrisi oyunlarının öğrencilerin dönüşüm geometrisi düzeylerine etkisi," EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.7, no.14, 19-36, 2016
Çoban, Kerem And KURTULUŞ, AYTAÇ. "Web tabanlı dönüşüm geometrisi oyunlarının öğrencilerin dönüşüm geometrisi düzeylerine etkisi." EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.7, no.14, pp.19-36, 2016
Çoban, K. And KURTULUŞ, A. (2016) . "Web tabanlı dönüşüm geometrisi oyunlarının öğrencilerin dönüşüm geometrisi düzeylerine etkisi." EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.7, no.14, pp.19-36.
@article{article, author={Kerem Çoban And author={AYTAÇ KURTULUŞ}, title={Web tabanlı dönüşüm geometrisi oyunlarının öğrencilerin dönüşüm geometrisi düzeylerine etkisi}, journal={EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA}, year=2016, pages={19-36} }