U. PALA And M. S. İŞLEK, "Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.375-384, 2021
PALA, U. And İŞLEK, M. S. 2021. Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2 , 375-384.
PALA, U., & İŞLEK, M. S., (2021). Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, 375-384.
PALA, UFUK, And MAHMUT SAMİ İŞLEK. "Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, 375-384, 2021
PALA, UFUK And İŞLEK, MAHMUT S. . "Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.375-384, 2021
PALA, U. And İŞLEK, M. S. (2021) . "Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.375-384.
@article{article, author={UFUK PALA And author={MAHMUT SAMİ İŞLEK}, title={Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim}, journal={Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={375-384} }