S. OLGAÇ And V. YILMAZ, "Sosyal medya kullanımının tatil yeri seçimine etkisi: Bir yapısal model önerisi," Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.2, pp.103-114, 2020
OLGAÇ, S. And YILMAZ, V. 2020. Sosyal medya kullanımının tatil yeri seçimine etkisi: Bir yapısal model önerisi. Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.2 , 103-114.
OLGAÇ, S., & YILMAZ, V., (2020). Sosyal medya kullanımının tatil yeri seçimine etkisi: Bir yapısal model önerisi. Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.2, 103-114.
OLGAÇ, SERKAN, And VEYSEL YILMAZ. "Sosyal medya kullanımının tatil yeri seçimine etkisi: Bir yapısal model önerisi," Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.2, 103-114, 2020
OLGAÇ, SERKAN And YILMAZ, VEYSEL. "Sosyal medya kullanımının tatil yeri seçimine etkisi: Bir yapısal model önerisi." Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.2, pp.103-114, 2020
OLGAÇ, S. And YILMAZ, V. (2020) . "Sosyal medya kullanımının tatil yeri seçimine etkisi: Bir yapısal model önerisi." Journal of Tourism Theory and Research , vol.6, no.2, pp.103-114.
@article{article, author={SERKAN OLGAÇ And author={VEYSEL YILMAZ}, title={Sosyal medya kullanımının tatil yeri seçimine etkisi: Bir yapısal model önerisi}, journal={Journal of Tourism Theory and Research}, year=2020, pages={103-114} }