Ö. Tezel And I. Tezgören, "Investigation of the relationship between scientific literacy levels and problem solving skills of eighth grade students," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi (ESTÜDAM Eğitim Dergisi) , vol.4, no.2, pp.68-84, 2019
Tezel, Ö. And Tezgören, I. 2019. Investigation of the relationship between scientific literacy levels and problem solving skills of eighth grade students. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi (ESTÜDAM Eğitim Dergisi) , vol.4, no.2 , 68-84.
Tezel, Ö., & Tezgören, I., (2019). Investigation of the relationship between scientific literacy levels and problem solving skills of eighth grade students. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi (ESTÜDAM Eğitim Dergisi) , vol.4, no.2, 68-84.
Tezel, ÖZDEN, And Işıl Tezgören. "Investigation of the relationship between scientific literacy levels and problem solving skills of eighth grade students," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi (ESTÜDAM Eğitim Dergisi) , vol.4, no.2, 68-84, 2019
Tezel, ÖZDEN And Tezgören, Işıl. "Investigation of the relationship between scientific literacy levels and problem solving skills of eighth grade students." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi (ESTÜDAM Eğitim Dergisi) , vol.4, no.2, pp.68-84, 2019
Tezel, Ö. And Tezgören, I. (2019) . "Investigation of the relationship between scientific literacy levels and problem solving skills of eighth grade students." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi (ESTÜDAM Eğitim Dergisi) , vol.4, no.2, pp.68-84.
@article{article, author={ÖZDEN TEZEL And author={Işıl Tezgören}, title={Investigation of the relationship between scientific literacy levels and problem solving skills of eighth grade students}, journal={Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi (ESTÜDAM Eğitim Dergisi)}, year=2019, pages={68-84} }