A. ÜNAL And M. S. İPAR, "Destinasyon Pazarlamasının Bir Bileşeni Olarak Sokak Lezzetlerinin Değerlendirilmesi: İzmir Örneği," Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26, pp.843-863, 2020
ÜNAL, A. And İPAR, M. S. 2020. Destinasyon Pazarlamasının Bir Bileşeni Olarak Sokak Lezzetlerinin Değerlendirilmesi: İzmir Örneği. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26 , 843-863.
ÜNAL, A., & İPAR, M. S., (2020). Destinasyon Pazarlamasının Bir Bileşeni Olarak Sokak Lezzetlerinin Değerlendirilmesi: İzmir Örneği. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26, 843-863.
ÜNAL, AYDIN, And MEHMET SEDAT İPAR. "Destinasyon Pazarlamasının Bir Bileşeni Olarak Sokak Lezzetlerinin Değerlendirilmesi: İzmir Örneği," Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26, 843-863, 2020
ÜNAL, AYDIN And İPAR, MEHMET S. . "Destinasyon Pazarlamasının Bir Bileşeni Olarak Sokak Lezzetlerinin Değerlendirilmesi: İzmir Örneği." Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26, pp.843-863, 2020
ÜNAL, A. And İPAR, M. S. (2020) . "Destinasyon Pazarlamasının Bir Bileşeni Olarak Sokak Lezzetlerinin Değerlendirilmesi: İzmir Örneği." Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26, pp.843-863.
@article{article, author={AYDIN ÜNAL And author={MEHMET SEDAT İPAR}, title={Destinasyon Pazarlamasının Bir Bileşeni Olarak Sokak Lezzetlerinin Değerlendirilmesi: İzmir Örneği}, journal={Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={843-863} }