Y. ŞEFİK Et Al. , "Yeni ilköğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin hazırbulunuşluk düzeylerinin ve eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi Eskişehir ili örneği," Yeni İlköğretim programlarını değerlendirme sempozyumu , Kayseri, Turkey, pp.51-63, 2005
ŞEFİK, Y. Et Al. 2005. Yeni ilköğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin hazırbulunuşluk düzeylerinin ve eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi Eskişehir ili örneği. Yeni İlköğretim programlarını değerlendirme sempozyumu , (Kayseri, Turkey), 51-63.
ŞEFİK, Y., GÜLTEKİN, M., TÜRKCAN, B., DUBAN, N., & GİRMEN, P., (2005). Yeni ilköğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin hazırbulunuşluk düzeylerinin ve eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi Eskişehir ili örneği . Yeni İlköğretim programlarını değerlendirme sempozyumu (pp.51-63). Kayseri, Turkey
ŞEFİK, YAŞAR Et Al. "Yeni ilköğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin hazırbulunuşluk düzeylerinin ve eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi Eskişehir ili örneği," Yeni İlköğretim programlarını değerlendirme sempozyumu, Kayseri, Turkey, 2005
ŞEFİK, YAŞAR Et Al. "Yeni ilköğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin hazırbulunuşluk düzeylerinin ve eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi Eskişehir ili örneği." Yeni İlköğretim programlarını değerlendirme sempozyumu , Kayseri, Turkey, pp.51-63, 2005
ŞEFİK, Y. Et Al. (2005) . "Yeni ilköğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin hazırbulunuşluk düzeylerinin ve eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi Eskişehir ili örneği." Yeni İlköğretim programlarını değerlendirme sempozyumu , Kayseri, Turkey, pp.51-63.
@conferencepaper{conferencepaper, author={YAŞAR ŞEFİK Et Al. }, title={Yeni ilköğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin hazırbulunuşluk düzeylerinin ve eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi Eskişehir ili örneği}, congress name={Yeni İlköğretim programlarını değerlendirme sempozyumu}, city={Kayseri}, country={Turkey}, year={2005}, pages={51-63} }