E. AŞIK And M. S. İŞLEK, "Çevreci Reklamlarda Yer Alan Bireylerin Algılanan Statüsünün Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinde Gösterişçi Tüketim Niyetinin Rolü," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3, pp.122-146, 2023
AŞIK, E. And İŞLEK, M. S. 2023. Çevreci Reklamlarda Yer Alan Bireylerin Algılanan Statüsünün Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinde Gösterişçi Tüketim Niyetinin Rolü. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3 , 122-146.
AŞIK, E., & İŞLEK, M. S., (2023). Çevreci Reklamlarda Yer Alan Bireylerin Algılanan Statüsünün Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinde Gösterişçi Tüketim Niyetinin Rolü. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3, 122-146.
AŞIK, ELİF, And MAHMUT SAMİ İŞLEK. "Çevreci Reklamlarda Yer Alan Bireylerin Algılanan Statüsünün Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinde Gösterişçi Tüketim Niyetinin Rolü," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3, 122-146, 2023
AŞIK, ELİF And İŞLEK, MAHMUT S. . "Çevreci Reklamlarda Yer Alan Bireylerin Algılanan Statüsünün Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinde Gösterişçi Tüketim Niyetinin Rolü." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3, pp.122-146, 2023
AŞIK, E. And İŞLEK, M. S. (2023) . "Çevreci Reklamlarda Yer Alan Bireylerin Algılanan Statüsünün Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinde Gösterişçi Tüketim Niyetinin Rolü." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3, pp.122-146.
@article{article, author={ELİF AŞIK And author={MAHMUT SAMİ İŞLEK}, title={Çevreci Reklamlarda Yer Alan Bireylerin Algılanan Statüsünün Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinde Gösterişçi Tüketim Niyetinin Rolü}, journal={Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2023, pages={122-146} }