Y. Tekin And H. S. Kimzan, "Satış Elemanının Örgütsel Bağlılığının Müşteri Odaklılığı Üzerine Etkisi: Seyahat Acenteciliği Sektöründe Bir Araştırma," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, pp.841-856, 2020
Tekin, Y. And Kimzan, H. S. 2020. Satış Elemanının Örgütsel Bağlılığının Müşteri Odaklılığı Üzerine Etkisi: Seyahat Acenteciliği Sektöründe Bir Araştırma. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3 , 841-856.
Tekin, Y., & Kimzan, H. S., (2020). Satış Elemanının Örgütsel Bağlılığının Müşteri Odaklılığı Üzerine Etkisi: Seyahat Acenteciliği Sektöründe Bir Araştırma. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, 841-856.
Tekin, Yeter, And HALİL SEMİH KİMZAN. "Satış Elemanının Örgütsel Bağlılığının Müşteri Odaklılığı Üzerine Etkisi: Seyahat Acenteciliği Sektöründe Bir Araştırma," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, 841-856, 2020
Tekin, Yeter And Kimzan, HALİL S. . "Satış Elemanının Örgütsel Bağlılığının Müşteri Odaklılığı Üzerine Etkisi: Seyahat Acenteciliği Sektöründe Bir Araştırma." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, pp.841-856, 2020
Tekin, Y. And Kimzan, H. S. (2020) . "Satış Elemanının Örgütsel Bağlılığının Müşteri Odaklılığı Üzerine Etkisi: Seyahat Acenteciliği Sektöründe Bir Araştırma." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, pp.841-856.
@article{article, author={Yeter Tekin And author={HALİL SEMİH KİMZAN}, title={Satış Elemanının Örgütsel Bağlılığının Müşteri Odaklılığı Üzerine Etkisi: Seyahat Acenteciliği Sektöründe Bir Araştırma}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={841-856} }