Ö. TORLAK And M. A. TİLTAY, "Anlık Satınalma Ölçeklerinin Türk Tüketicisi İçin Uyarlanmasına Yönelik Bir Deneme," 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, pp.406-423, 2010
TORLAK, Ö. And TİLTAY, M. A. 2010. Anlık Satınalma Ölçeklerinin Türk Tüketicisi İçin Uyarlanmasına Yönelik Bir Deneme. 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey), 406-423.
TORLAK, Ö., & TİLTAY, M. A., (2010). Anlık Satınalma Ölçeklerinin Türk Tüketicisi İçin Uyarlanmasına Yönelik Bir Deneme . 15. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.406-423). , Turkey
TORLAK, ÖMER, And MUHAMMET ALİ TİLTAY. "Anlık Satınalma Ölçeklerinin Türk Tüketicisi İçin Uyarlanmasına Yönelik Bir Deneme," 15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2010
TORLAK, ÖMER And TİLTAY, MUHAMMET A. . "Anlık Satınalma Ölçeklerinin Türk Tüketicisi İçin Uyarlanmasına Yönelik Bir Deneme." 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, pp.406-423, 2010
TORLAK, Ö. And TİLTAY, M. A. (2010) . "Anlık Satınalma Ölçeklerinin Türk Tüketicisi İçin Uyarlanmasına Yönelik Bir Deneme." 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, pp.406-423.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖMER TORLAK And author={MUHAMMET ALİ TİLTAY}, title={Anlık Satınalma Ölçeklerinin Türk Tüketicisi İçin Uyarlanmasına Yönelik Bir Deneme}, congress name={15. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2010}, pages={406-423} }