N. Tomris Küçün Et Al. , "THE REFLECTIONS OF SELF- DISCREPANCY THEORY ON ONLINE CONSUMER BEHAVIOR," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, pp.579-604, 2021
Tomris Küçün, N. Et Al. 2021. THE REFLECTIONS OF SELF- DISCREPANCY THEORY ON ONLINE CONSUMER BEHAVIOR. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3 , 579-604.
Tomris Küçün, N., Duman Alptekin, H., Çetin, C., & Eroğlu, S., (2021). THE REFLECTIONS OF SELF- DISCREPANCY THEORY ON ONLINE CONSUMER BEHAVIOR. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, 579-604.
Tomris Küçün, Nihan Et Al. "THE REFLECTIONS OF SELF- DISCREPANCY THEORY ON ONLINE CONSUMER BEHAVIOR," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, 579-604, 2021
Tomris Küçün, Nihan T. Et Al. "THE REFLECTIONS OF SELF- DISCREPANCY THEORY ON ONLINE CONSUMER BEHAVIOR." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, pp.579-604, 2021
Tomris Küçün, N. Et Al. (2021) . "THE REFLECTIONS OF SELF- DISCREPANCY THEORY ON ONLINE CONSUMER BEHAVIOR." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, pp.579-604.
@article{article, author={Nihan Tomris Küçün Et Al. }, title={THE REFLECTIONS OF SELF- DISCREPANCY THEORY ON ONLINE CONSUMER BEHAVIOR}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={579-604} }