M. BAHAR And D. CANKÜL, "Uzaktan turist rehberliği eğitimi alanların memnuniyet algılarının değerlendirilmesi: Kapadokya Üniversitesi örneği," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, pp.1283-1294, 2021
BAHAR, M. And CANKÜL, D. 2021. Uzaktan turist rehberliği eğitimi alanların memnuniyet algılarının değerlendirilmesi: Kapadokya Üniversitesi örneği. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24 , 1283-1294.
BAHAR, M., & CANKÜL, D., (2021). Uzaktan turist rehberliği eğitimi alanların memnuniyet algılarının değerlendirilmesi: Kapadokya Üniversitesi örneği. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, 1283-1294.
BAHAR, MEHMET, And DURAN CANKÜL. "Uzaktan turist rehberliği eğitimi alanların memnuniyet algılarının değerlendirilmesi: Kapadokya Üniversitesi örneği," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, 1283-1294, 2021
BAHAR, MEHMET And CANKÜL, DURAN. "Uzaktan turist rehberliği eğitimi alanların memnuniyet algılarının değerlendirilmesi: Kapadokya Üniversitesi örneği." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, pp.1283-1294, 2021
BAHAR, M. And CANKÜL, D. (2021) . "Uzaktan turist rehberliği eğitimi alanların memnuniyet algılarının değerlendirilmesi: Kapadokya Üniversitesi örneği." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, pp.1283-1294.
@article{article, author={MEHMET BAHAR And author={DURAN CANKÜL}, title={Uzaktan turist rehberliği eğitimi alanların memnuniyet algılarının değerlendirilmesi: Kapadokya Üniversitesi örneği}, journal={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2021, pages={1283-1294} }