T. ŞAAN Et Al. , "1980-2000 Yılları Arasındaki Video Oyun Sektörünün İncelemesi: Nintendo ve Sega Örneği," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, pp.911-930, 2022
ŞAAN, T. Et Al. 2022. 1980-2000 Yılları Arasındaki Video Oyun Sektörünün İncelemesi: Nintendo ve Sega Örneği. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3 , 911-930.
ŞAAN, T., TİLTAY, M. A., & İŞLEK, M. S., (2022). 1980-2000 Yılları Arasındaki Video Oyun Sektörünün İncelemesi: Nintendo ve Sega Örneği. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, 911-930.
ŞAAN, TAYFUN, MUHAMMET ALİ TİLTAY, And MAHMUT SAMİ İŞLEK. "1980-2000 Yılları Arasındaki Video Oyun Sektörünün İncelemesi: Nintendo ve Sega Örneği," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, 911-930, 2022
ŞAAN, TAYFUN Et Al. "1980-2000 Yılları Arasındaki Video Oyun Sektörünün İncelemesi: Nintendo ve Sega Örneği." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, pp.911-930, 2022
ŞAAN, T. TİLTAY, M. A. And İŞLEK, M. S. (2022) . "1980-2000 Yılları Arasındaki Video Oyun Sektörünün İncelemesi: Nintendo ve Sega Örneği." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, pp.911-930.
@article{article, author={TAYFUN ŞAAN Et Al. }, title={1980-2000 Yılları Arasındaki Video Oyun Sektörünün İncelemesi: Nintendo ve Sega Örneği}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={911-930} }