E. KARADEMİR, "Eğitim fakültelerinin yapılandırılması sürecinde öğretmen adaylarının çevre bilinci ve özyeterliklerinin belirlenmesi," Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.7, no.13, pp.3-18, 2016
KARADEMİR, E. 2016. Eğitim fakültelerinin yapılandırılması sürecinde öğretmen adaylarının çevre bilinci ve özyeterliklerinin belirlenmesi. Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.7, no.13 , 3-18.
KARADEMİR, E., (2016). Eğitim fakültelerinin yapılandırılması sürecinde öğretmen adaylarının çevre bilinci ve özyeterliklerinin belirlenmesi. Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.7, no.13, 3-18.
KARADEMİR, ERSİN. "Eğitim fakültelerinin yapılandırılması sürecinde öğretmen adaylarının çevre bilinci ve özyeterliklerinin belirlenmesi," Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.7, no.13, 3-18, 2016
KARADEMİR, ERSİN. "Eğitim fakültelerinin yapılandırılması sürecinde öğretmen adaylarının çevre bilinci ve özyeterliklerinin belirlenmesi." Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.7, no.13, pp.3-18, 2016
KARADEMİR, E. (2016) . "Eğitim fakültelerinin yapılandırılması sürecinde öğretmen adaylarının çevre bilinci ve özyeterliklerinin belirlenmesi." Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.7, no.13, pp.3-18.
@article{article, author={ERSİN KARADEMİR}, title={Eğitim fakültelerinin yapılandırılması sürecinde öğretmen adaylarının çevre bilinci ve özyeterliklerinin belirlenmesi}, journal={Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama}, year=2016, pages={3-18} }