M. A. TİLTAY And B. Y. ÖZKARA, "Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satınalma Niyeti Üzerindeki Rolü," Business Management Studies: An International Journal , vol.5, no.1, pp.95-114, 2017
TİLTAY, M. A. And ÖZKARA, B. Y. 2017. Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satınalma Niyeti Üzerindeki Rolü. Business Management Studies: An International Journal , vol.5, no.1 , 95-114.
TİLTAY, M. A., & ÖZKARA, B. Y., (2017). Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satınalma Niyeti Üzerindeki Rolü. Business Management Studies: An International Journal , vol.5, no.1, 95-114.
TİLTAY, MUHAMMET, And BEHÇET YALIN ÖZKARA. "Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satınalma Niyeti Üzerindeki Rolü," Business Management Studies: An International Journal , vol.5, no.1, 95-114, 2017
TİLTAY, MUHAMMET A. And ÖZKARA, BEHÇET Y. . "Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satınalma Niyeti Üzerindeki Rolü." Business Management Studies: An International Journal , vol.5, no.1, pp.95-114, 2017
TİLTAY, M. A. And ÖZKARA, B. Y. (2017) . "Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satınalma Niyeti Üzerindeki Rolü." Business Management Studies: An International Journal , vol.5, no.1, pp.95-114.
@article{article, author={MUHAMMET ALİ TİLTAY And author={BEHÇET YALIN ÖZKARA}, title={Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satınalma Niyeti Üzerindeki Rolü}, journal={Business Management Studies: An International Journal}, year=2017, pages={95-114} }