D. CANKÜL, "Restoranlardaki Menü Tasarım Unsurlarının Müşterilerin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi," Turizm Akademik Dergisi , vol.6, no.1, pp.249-261, 2019
CANKÜL, D. 2019. Restoranlardaki Menü Tasarım Unsurlarının Müşterilerin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi. Turizm Akademik Dergisi , vol.6, no.1 , 249-261.
CANKÜL, D., (2019). Restoranlardaki Menü Tasarım Unsurlarının Müşterilerin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi. Turizm Akademik Dergisi , vol.6, no.1, 249-261.
CANKÜL, DURAN. "Restoranlardaki Menü Tasarım Unsurlarının Müşterilerin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi," Turizm Akademik Dergisi , vol.6, no.1, 249-261, 2019
CANKÜL, DURAN. "Restoranlardaki Menü Tasarım Unsurlarının Müşterilerin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi." Turizm Akademik Dergisi , vol.6, no.1, pp.249-261, 2019
CANKÜL, D. (2019) . "Restoranlardaki Menü Tasarım Unsurlarının Müşterilerin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi." Turizm Akademik Dergisi , vol.6, no.1, pp.249-261.
@article{article, author={DURAN CANKÜL}, title={Restoranlardaki Menü Tasarım Unsurlarının Müşterilerin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi}, journal={Turizm Akademik Dergisi}, year=2019, pages={249-261} }