A. KURTULUŞ And A. ERYILMAZ, "Matematik Dersinde Akış İle Problem Çözmeye Yönelik YansıtıcıDüşünme Becerisi Arasındaki İlişki," Journal of Theoretical Educational Science , vol.10, no.3, pp.349-365, 2017
KURTULUŞ, A. And ERYILMAZ, A. 2017. Matematik Dersinde Akış İle Problem Çözmeye Yönelik YansıtıcıDüşünme Becerisi Arasındaki İlişki. Journal of Theoretical Educational Science , vol.10, no.3 , 349-365.
KURTULUŞ, A., & ERYILMAZ, A., (2017). Matematik Dersinde Akış İle Problem Çözmeye Yönelik YansıtıcıDüşünme Becerisi Arasındaki İlişki. Journal of Theoretical Educational Science , vol.10, no.3, 349-365.
KURTULUŞ, AYTAÇ, And ALİ ERYILMAZ. "Matematik Dersinde Akış İle Problem Çözmeye Yönelik YansıtıcıDüşünme Becerisi Arasındaki İlişki," Journal of Theoretical Educational Science , vol.10, no.3, 349-365, 2017
KURTULUŞ, AYTAÇ And ERYILMAZ, ALİ. "Matematik Dersinde Akış İle Problem Çözmeye Yönelik YansıtıcıDüşünme Becerisi Arasındaki İlişki." Journal of Theoretical Educational Science , vol.10, no.3, pp.349-365, 2017
KURTULUŞ, A. And ERYILMAZ, A. (2017) . "Matematik Dersinde Akış İle Problem Çözmeye Yönelik YansıtıcıDüşünme Becerisi Arasındaki İlişki." Journal of Theoretical Educational Science , vol.10, no.3, pp.349-365.
@article{article, author={AYTAÇ KURTULUŞ And author={ALİ ERYILMAZ}, title={Matematik Dersinde Akış İle Problem Çözmeye Yönelik YansıtıcıDüşünme Becerisi Arasındaki İlişki}, journal={Journal of Theoretical Educational Science}, year=2017, pages={349-365} }