C. SEÇİLMİŞ Et Al. , "Demiryolu Hizmetlerindeki Kalitenin Ödenen Ücret Açısından Müşteri Tatminine Etkisi," EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.4, pp.573-586, 2011
SEÇİLMİŞ, C. Et Al. 2011. Demiryolu Hizmetlerindeki Kalitenin Ödenen Ücret Açısından Müşteri Tatminine Etkisi. EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.4 , 573-586.
SEÇİLMİŞ, C., KILIÇLAR, A., KAŞLI, M., & SARI, Y., (2011). Demiryolu Hizmetlerindeki Kalitenin Ödenen Ücret Açısından Müşteri Tatminine Etkisi. EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.4, 573-586.
SEÇİLMİŞ, CİHAN Et Al. "Demiryolu Hizmetlerindeki Kalitenin Ödenen Ücret Açısından Müşteri Tatminine Etkisi," EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.4, 573-586, 2011
SEÇİLMİŞ, CİHAN Et Al. "Demiryolu Hizmetlerindeki Kalitenin Ödenen Ücret Açısından Müşteri Tatminine Etkisi." EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.4, pp.573-586, 2011
SEÇİLMİŞ, C. Et Al. (2011) . "Demiryolu Hizmetlerindeki Kalitenin Ödenen Ücret Açısından Müşteri Tatminine Etkisi." EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.4, pp.573-586.
@article{article, author={CİHAN SEÇİLMİŞ Et Al. }, title={Demiryolu Hizmetlerindeki Kalitenin Ödenen Ücret Açısından Müşteri Tatminine Etkisi}, journal={EGE ACADEMIC REVIEW}, year=2011, pages={573-586} }