Ö. Torlak And V. DOĞAN, "Üniversite Adaylarının Üniversite Marka Algılarının Üniversite Tercihlerine Etkilerinin Ölçümü Eskişehir Örneği," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.97-113, 2011
Torlak, Ö. And DOĞAN, V. 2011. Üniversite Adaylarının Üniversite Marka Algılarının Üniversite Tercihlerine Etkilerinin Ölçümü Eskişehir Örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1 , 97-113.
Torlak, Ö., & DOĞAN, V., (2011). Üniversite Adaylarının Üniversite Marka Algılarının Üniversite Tercihlerine Etkilerinin Ölçümü Eskişehir Örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 97-113.
Torlak, Ömer, And VOLKAN DOĞAN. "Üniversite Adaylarının Üniversite Marka Algılarının Üniversite Tercihlerine Etkilerinin Ölçümü Eskişehir Örneği," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 97-113, 2011
Torlak, Ömer And DOĞAN, VOLKAN. "Üniversite Adaylarının Üniversite Marka Algılarının Üniversite Tercihlerine Etkilerinin Ölçümü Eskişehir Örneği." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.97-113, 2011
Torlak, Ö. And DOĞAN, V. (2011) . "Üniversite Adaylarının Üniversite Marka Algılarının Üniversite Tercihlerine Etkilerinin Ölçümü Eskişehir Örneği." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.97-113.
@article{article, author={Ömer Torlak And author={VOLKAN DOĞAN}, title={Üniversite Adaylarının Üniversite Marka Algılarının Üniversite Tercihlerine Etkilerinin Ölçümü Eskişehir Örneği}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={97-113} }