Y. ÖZHASAR Et Al. , "Instagram Bağımlılığının Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi: ESOGÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri Örneği," Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.39-55, 2020
ÖZHASAR, Y. Et Al. 2020. Instagram Bağımlılığının Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi: ESOGÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri Örneği. Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1 , 39-55.
ÖZHASAR, Y., OĞUZ, Y. E., & YILMAZ, V., (2020). Instagram Bağımlılığının Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi: ESOGÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri Örneği. Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, 39-55.
ÖZHASAR, YUNUS, YASİN EMRE OĞUZ, And VEYSEL YILMAZ. "Instagram Bağımlılığının Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi: ESOGÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri Örneği," Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, 39-55, 2020
ÖZHASAR, YUNUS Et Al. "Instagram Bağımlılığının Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi: ESOGÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri Örneği." Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.39-55, 2020
ÖZHASAR, Y. OĞUZ, Y. E. And YILMAZ, V. (2020) . "Instagram Bağımlılığının Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi: ESOGÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri Örneği." Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.39-55.
@article{article, author={YUNUS ÖZHASAR Et Al. }, title={Instagram Bağımlılığının Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi: ESOGÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri Örneği}, journal={Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={39-55} }