M. A. TİLTAY And T. DALGIÇ, "Otomotiv Sektöründe Marka Bağlılığı: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Üzerine Netnografik Bir Araştırma," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.1, pp.331-359, 2020
TİLTAY, M. A. And DALGIÇ, T. 2020. Otomotiv Sektöründe Marka Bağlılığı: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Üzerine Netnografik Bir Araştırma. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.1 , 331-359.
TİLTAY, M. A., & DALGIÇ, T., (2020). Otomotiv Sektöründe Marka Bağlılığı: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Üzerine Netnografik Bir Araştırma. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.1, 331-359.
TİLTAY, MUHAMMET, And TİMUÇİN DALGIÇ. "Otomotiv Sektöründe Marka Bağlılığı: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Üzerine Netnografik Bir Araştırma," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.1, 331-359, 2020
TİLTAY, MUHAMMET A. And DALGIÇ, TİMUÇİN. "Otomotiv Sektöründe Marka Bağlılığı: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Üzerine Netnografik Bir Araştırma." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.1, pp.331-359, 2020
TİLTAY, M. A. And DALGIÇ, T. (2020) . "Otomotiv Sektöründe Marka Bağlılığı: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Üzerine Netnografik Bir Araştırma." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.1, pp.331-359.
@article{article, author={MUHAMMET ALİ TİLTAY And author={TİMUÇİN DALGIÇ}, title={Otomotiv Sektöründe Marka Bağlılığı: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Üzerine Netnografik Bir Araştırma}, journal={Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2020, pages={331-359} }