S. METİNTAŞ Et Al. , "Zihinsel engelli çocuklarda özbakım becerilerinin aldıkları eğitim türü ile ilişkisi," C. Başbakanlık Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Genel Müdürlüğü Birinci Sosyal Hizmetler Şurası: Ön komisyon raporları ve bireysel çalışmalar. , vol.1, no.1, pp.463-9, 2004
METİNTAŞ, S. Et Al. 2004. Zihinsel engelli çocuklarda özbakım becerilerinin aldıkları eğitim türü ile ilişkisi. C. Başbakanlık Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Genel Müdürlüğü Birinci Sosyal Hizmetler Şurası: Ön komisyon raporları ve bireysel çalışmalar. , vol.1, no.1 , 463-9.
METİNTAŞ, S., Baker, S., ARSLANTAŞ, D., & ÜNSAL, A., (2004). Zihinsel engelli çocuklarda özbakım becerilerinin aldıkları eğitim türü ile ilişkisi. C. Başbakanlık Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Genel Müdürlüğü Birinci Sosyal Hizmetler Şurası: Ön komisyon raporları ve bireysel çalışmalar. , vol.1, no.1, 463-9.
METİNTAŞ, SELMA Et Al. "Zihinsel engelli çocuklarda özbakım becerilerinin aldıkları eğitim türü ile ilişkisi," C. Başbakanlık Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Genel Müdürlüğü Birinci Sosyal Hizmetler Şurası: Ön komisyon raporları ve bireysel çalışmalar. , vol.1, no.1, 463-9, 2004
METİNTAŞ, SELMA Et Al. "Zihinsel engelli çocuklarda özbakım becerilerinin aldıkları eğitim türü ile ilişkisi." C. Başbakanlık Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Genel Müdürlüğü Birinci Sosyal Hizmetler Şurası: Ön komisyon raporları ve bireysel çalışmalar. , vol.1, no.1, pp.463-9, 2004
METİNTAŞ, S. Et Al. (2004) . "Zihinsel engelli çocuklarda özbakım becerilerinin aldıkları eğitim türü ile ilişkisi." C. Başbakanlık Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Genel Müdürlüğü Birinci Sosyal Hizmetler Şurası: Ön komisyon raporları ve bireysel çalışmalar. , vol.1, no.1, pp.463-9.
@article{article, author={SELMA METİNTAŞ Et Al. }, title={Zihinsel engelli çocuklarda özbakım becerilerinin aldıkları eğitim türü ile ilişkisi}, journal={C. Başbakanlık Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Genel Müdürlüğü Birinci Sosyal Hizmetler Şurası: Ön komisyon raporları ve bireysel çalışmalar.}, year=2004, pages={463-9} }