O. C. YILMAZDOĞAN And M. KAŞLI, "İmajın turistik talebe etkisi Eskişehir örneği," Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, pp.199-209, 2012
YILMAZDOĞAN, O. C. And KAŞLI, M. 2012. İmajın turistik talebe etkisi Eskişehir örneği. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.4, no.2 , 199-209.
YILMAZDOĞAN, O. C., & KAŞLI, M., (2012). İmajın turistik talebe etkisi Eskişehir örneği. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, 199-209.
YILMAZDOĞAN, ORHAN, And MEHMET KAŞLI. "İmajın turistik talebe etkisi Eskişehir örneği," Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, 199-209, 2012
YILMAZDOĞAN, ORHAN C. And KAŞLI, MEHMET. "İmajın turistik talebe etkisi Eskişehir örneği." Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, pp.199-209, 2012
YILMAZDOĞAN, O. C. And KAŞLI, M. (2012) . "İmajın turistik talebe etkisi Eskişehir örneği." Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, pp.199-209.
@article{article, author={ORHAN CAN YILMAZDOĞAN And author={MEHMET KAŞLI}, title={İmajın turistik talebe etkisi Eskişehir örneği}, journal={Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi}, year=2012, pages={199-209} }