V. R. Kalfa And V. Yılmaz, "Finansal ürün satın alma niyetinde sosyal medyanın etkisi," Gazi İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.2, pp.243-262, 2024
Kalfa, V. R. And Yılmaz, V. 2024. Finansal ürün satın alma niyetinde sosyal medyanın etkisi. Gazi İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.2 , 243-262.
Kalfa, V. R., & Yılmaz, V., (2024). Finansal ürün satın alma niyetinde sosyal medyanın etkisi. Gazi İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.2, 243-262.
Kalfa, Veli, And VEYSEL YILMAZ. "Finansal ürün satın alma niyetinde sosyal medyanın etkisi," Gazi İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.2, 243-262, 2024
Kalfa, Veli R. And Yılmaz, VEYSEL. "Finansal ürün satın alma niyetinde sosyal medyanın etkisi." Gazi İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.2, pp.243-262, 2024
Kalfa, V. R. And Yılmaz, V. (2024) . "Finansal ürün satın alma niyetinde sosyal medyanın etkisi." Gazi İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.2, pp.243-262.
@article{article, author={Veli Rıza Kalfa And author={VEYSEL YILMAZ}, title={Finansal ürün satın alma niyetinde sosyal medyanın etkisi}, journal={Gazi İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2024, pages={243-262} }