S. ÖGEL And H. S. KİMZAN, "Alışveriş Merkezinde Gerçekleştirilen Etkinliklerin Tüketici Tutumları Üzerine Etkisi: Alışveriş Merkezi Ziyaretçileri Üzerine Bir Araştırma," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, pp.693-717, 2016
ÖGEL, S. And KİMZAN, H. S. 2016. Alışveriş Merkezinde Gerçekleştirilen Etkinliklerin Tüketici Tutumları Üzerine Etkisi: Alışveriş Merkezi Ziyaretçileri Üzerine Bir Araştırma. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4 , 693-717.
ÖGEL, S., & KİMZAN, H. S., (2016). Alışveriş Merkezinde Gerçekleştirilen Etkinliklerin Tüketici Tutumları Üzerine Etkisi: Alışveriş Merkezi Ziyaretçileri Üzerine Bir Araştırma. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, 693-717.
ÖGEL, SELİN, And HALİL SEMİH KİMZAN. "Alışveriş Merkezinde Gerçekleştirilen Etkinliklerin Tüketici Tutumları Üzerine Etkisi: Alışveriş Merkezi Ziyaretçileri Üzerine Bir Araştırma," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, 693-717, 2016
ÖGEL, SELİN And KİMZAN, HALİL S. . "Alışveriş Merkezinde Gerçekleştirilen Etkinliklerin Tüketici Tutumları Üzerine Etkisi: Alışveriş Merkezi Ziyaretçileri Üzerine Bir Araştırma." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, pp.693-717, 2016
ÖGEL, S. And KİMZAN, H. S. (2016) . "Alışveriş Merkezinde Gerçekleştirilen Etkinliklerin Tüketici Tutumları Üzerine Etkisi: Alışveriş Merkezi Ziyaretçileri Üzerine Bir Araştırma." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, pp.693-717.
@article{article, author={SELİN ÖGEL And author={HALİL SEMİH KİMZAN}, title={Alışveriş Merkezinde Gerçekleştirilen Etkinliklerin Tüketici Tutumları Üzerine Etkisi: Alışveriş Merkezi Ziyaretçileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={693-717} }