S. P. Temizkan And B. Timur, "Service Quality in Marinas: A Study Towards Marmaris Marinas," Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, pp.508-524, 2019
Temizkan, S. P. And Timur, B. 2019. Service Quality in Marinas: A Study Towards Marmaris Marinas. Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3 , 508-524.
Temizkan, S. P., & Timur, B., (2019). Service Quality in Marinas: A Study Towards Marmaris Marinas. Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, 508-524.
Temizkan, SAADET, And BEYBALA TİMUR. "Service Quality in Marinas: A Study Towards Marmaris Marinas," Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, 508-524, 2019
Temizkan, SAADET P. And Timur, BEYBALA. "Service Quality in Marinas: A Study Towards Marmaris Marinas." Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, pp.508-524, 2019
Temizkan, S. P. And Timur, B. (2019) . "Service Quality in Marinas: A Study Towards Marmaris Marinas." Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, pp.508-524.
@article{article, author={SAADET PINAR TEMİZKAN And author={BEYBALA TİMUR}, title={Service Quality in Marinas: A Study Towards Marmaris Marinas}, journal={Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={508-524} }