E. CELEP And M. TOPALOĞLU, "2000 SONRASI TÜRK SİNEMASI’NDA ÜRÜN YERLEŞTİRME STRATEJİSİ İNCELENMESİ: CEM YILMAZ FİLMLERİ ÖRNEĞİ," Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.5, no.22, pp.972-985, 2018
CELEP, E. And TOPALOĞLU, M. 2018. 2000 SONRASI TÜRK SİNEMASI’NDA ÜRÜN YERLEŞTİRME STRATEJİSİ İNCELENMESİ: CEM YILMAZ FİLMLERİ ÖRNEĞİ. Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.5, no.22 , 972-985.
CELEP, E., & TOPALOĞLU, M., (2018). 2000 SONRASI TÜRK SİNEMASI’NDA ÜRÜN YERLEŞTİRME STRATEJİSİ İNCELENMESİ: CEM YILMAZ FİLMLERİ ÖRNEĞİ. Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.5, no.22, 972-985.
CELEP, EMEL, And MURAT TOPALOĞLU. "2000 SONRASI TÜRK SİNEMASI’NDA ÜRÜN YERLEŞTİRME STRATEJİSİ İNCELENMESİ: CEM YILMAZ FİLMLERİ ÖRNEĞİ," Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.5, no.22, 972-985, 2018
CELEP, EMEL And TOPALOĞLU, MURAT. "2000 SONRASI TÜRK SİNEMASI’NDA ÜRÜN YERLEŞTİRME STRATEJİSİ İNCELENMESİ: CEM YILMAZ FİLMLERİ ÖRNEĞİ." Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.5, no.22, pp.972-985, 2018
CELEP, E. And TOPALOĞLU, M. (2018) . "2000 SONRASI TÜRK SİNEMASI’NDA ÜRÜN YERLEŞTİRME STRATEJİSİ İNCELENMESİ: CEM YILMAZ FİLMLERİ ÖRNEĞİ." Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.5, no.22, pp.972-985.
@article{article, author={EMEL CELEP And author={MURAT TOPALOĞLU}, title={2000 SONRASI TÜRK SİNEMASI’NDA ÜRÜN YERLEŞTİRME STRATEJİSİ İNCELENMESİ: CEM YILMAZ FİLMLERİ ÖRNEĞİ}, journal={Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)}, year=2018, pages={972-985} }