A. SARITAŞ, "Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklamİzleme Tercihi," The Journal of International Scientific Researches , vol.3, no.4, pp.62-74, 2018
SARITAŞ, A. 2018. Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklamİzleme Tercihi. The Journal of International Scientific Researches , vol.3, no.4 , 62-74.
SARITAŞ, A., (2018). Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklamİzleme Tercihi. The Journal of International Scientific Researches , vol.3, no.4, 62-74.
SARITAŞ, AYŞE. "Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklamİzleme Tercihi," The Journal of International Scientific Researches , vol.3, no.4, 62-74, 2018
SARITAŞ, AYŞE. "Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklamİzleme Tercihi." The Journal of International Scientific Researches , vol.3, no.4, pp.62-74, 2018
SARITAŞ, A. (2018) . "Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklamİzleme Tercihi." The Journal of International Scientific Researches , vol.3, no.4, pp.62-74.
@article{article, author={AYŞE SARITAŞ}, title={Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklamİzleme Tercihi}, journal={The Journal of International Scientific Researches}, year=2018, pages={62-74} }