Ö. Torlak Et Al. , "Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi," 18. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, pp.507-515, 2013
Torlak, Ö. Et Al. 2013. Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi. 18. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey), 507-515.
Torlak, Ö., DOĞAN, V., & ÖZKARA, B. Y., (2013). Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi . 18. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.507-515). , Turkey
Torlak, Ömer, VOLKAN DOĞAN, And BEHÇET YALIN ÖZKARA. "Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi," 18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2013
Torlak, Ömer Et Al. "Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi." 18. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, pp.507-515, 2013
Torlak, Ö. DOĞAN, V. And ÖZKARA, B. Y. (2013) . "Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi." 18. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, pp.507-515.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ömer Torlak Et Al. }, title={Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi}, congress name={18. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2013}, pages={507-515} }