A. SARITAŞ, "Reklamda Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi Üzerine Nitel Bir Araştırma," Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi , 2018
SARITAŞ, A. 2018. Reklamda Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi Üzerine Nitel Bir Araştırma. Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi .
SARITAŞ, A., (2018). Reklamda Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi Üzerine Nitel Bir Araştırma . Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi
SARITAŞ, AYŞE. "Reklamda Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi Üzerine Nitel Bir Araştırma," Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi, 2018
SARITAŞ, AYŞE. "Reklamda Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi Üzerine Nitel Bir Araştırma." Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi , 2018
SARITAŞ, A. (2018) . "Reklamda Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi Üzerine Nitel Bir Araştırma." Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞE SARITAŞ}, title={Reklamda Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi Üzerine Nitel Bir Araştırma}, congress name={Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi}, city={}, country={}, year={2018}}